De voorbereidingen zijn begonnen - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Joris en Glenda . - WaarBenJij.nu De voorbereidingen zijn begonnen - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Joris en Glenda . - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen zijn begonnen

Door: Joris en Glenda

Blijf op de hoogte en volg Joris en Glenda

01 November 2016 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Het is bijna zover.. nog 4 nachtjes slapen en dan gaat onze prachtige wereldreis beginnen! De koffers liggen half ingepakt op bed, de laatste spullen worden gekocht en dan is het nog even aftellen. Glenda is tot en met donderdag nog aan het werken en Joris is zich aan het voorbereiden op de presentatie van zijn scriptie aanstaande donderdag. Dus op donderdagavond kunnen wij echt gaan genieten voordat we op vakantie gaan!
Via dit blog willen wij jullie op de hoogte gaan houden van alle prachtige momenten die wij gaan beleven en plaatsen die wij gaan bezoeken.

Groetjes!

• 01 November 2016 - 21:01

Ivonne Sleutjes:

Hoi Joris en Glenda,
    Succes met de voorbereidingen. Ik ga jullie zeker volgen op deze mooie reis.

• 01 November 2016 - 21:37

Marianne Van Zelst :

Hallo Joris en Glenda.
    6 jaar geleden hebben wij deze reis ook gemaakt, nadat we wel even bij onze familie op Philip eiland en Melbourne waren geweest. Mooie reis. Geniet ervan en als het jullie nog lukt, ga ff naar Philip Iland.
    Groetjes rinie en Marianne

• 06 November 2016 - 00:26

Erna Van Gestel:

Hoi Joris en Glenda,
    Een hele mooie reis en een goede vlucht.
    Groetjes